Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 28. desember 2016

Vi er på flyttefot...

..bloggen og jeg, men jeg blir her også til jeg er fortrolig
med den nye. Jeg blir veldig glad om du har noen
kommentarer, synspunkter eller tips altså.



Jeg er kommet til et punkt der jeg må gjøre noen grep.

Jeg kan kjøpe meg en PC/Mac eller fortsette å blogge
fra iPhone og ipad. Jeg har gjort et valg om det siste.
Det er så mye enklere enn å dra rundt med en Mac i
kofferten.

Slik som det er nå vil jeg ikke lenger ha det. Jeg får ikke
lagt ut bilder som kan vises i større format og bilder fra
eldre innlegg er bortevekk. Appen jeg bruker til å blogge
med fungerer dårligere og dårligere for hver iOS oppdatering
og den er ikke blitt oppdatert på ett år.

Jeg har også bestemt meg for å ha mitt eget domene og
skifte navn på bloggen til Ingrid Tunheim.

Har du lyst å smugtitte på hva jeg holder på med, kan
du klikke deg inn HER

Jeg knoter fælt, men øvelse gjør jo som kjent mester,ha,ha
og ikke minst blir jeg nødt til å lære meg noe nytt og det er
jo en premie i seg selv.

2 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Morsomt med eget domene :-)

    SvarSlett
  2. Oj - så spennende - følger deg gjerne videre.

    SvarSlett