Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 27. desember 2016

Tilbake til hverdagen

Jeg er glad i julen og dens festdager med familie, venner og god mat. Og jeg er glad i alle forberedelsene i forkant. Jeg er glad i følelsen av magi, fred og ro til refleksjoner og ettertanke som julehøytiden gir, men jeg er mest glad i hverdager i lengden, gode hverdager.


I går stod stekt brosme med grillet paprika, bacon, soltørkede tomater og syltet gresskar på menyen hos oss. Og vi spanderte på oss Champagne i går også. Champagne kan drikkes til alle anledninger er mitt motto.

Nå er jeg glad julen er over og litt av hverdagen tilbake. I dag er den store byttedagen sies det og jeg skal også bytte noe i en annen størrelse i dag. I tillegg skal jeg kjøre yngstedatteren til flyplassen. Det er jeg ikke like begeistret for. Jeg elsker å ha henne hjemme på besøk, men innser jo at det er en stor gave når barna har flyttet ut og lever et godt liv som ansvarlige og flotte voksne medmennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar