Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 21. desember 2016

Rampenissen....

Har du hørt om ham...


Det er altså en liten nisse som bor i huset og gjør rampestreker
hver natt i desember...


...som en adventskalender.


Barna våkner hver morgen og lurer på hva nissen har
funnet på...


Her gjelder det å være kreative foreldre...


Hadde jeg hatt småbarn skulle det i alle fall ha bodd en
rampenisse i mitt hjem...

Og for et fint alternativ til adventskalender.

Alle bildene har jeg kopiert fra Pinterest og du kan lese mer
om fenomenet rampenisse HER

Og dere, når jeg kommer hjem i kveld er det JULEFERIE...
juuuhuuu...helt til 3.januar! Skal bare sjekke ut Oslo i formiddag
først.

Ha en strålende fin onsdag.



4 kommentarer:

  1. Dette må bli ein ny tradisjon i heimen, sjølv om det er berre voksne. Litt (mykje) moro skal det være opp i alle førebuingane.

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fin juleferie. God jul og godt nytt år til deg

    SvarSlett
  3. Jeg synes dette ser ut som en skikkelig morsom greie, så jeg er all in... så hadde vi hatt barn her så hadde han vært i full vigør her hos oss. haha :)
    men jeg har en ekte rampenisse her hjemme, han gjør noen hyss innimellom han også :D ha ha

    SvarSlett
  4. Veldig artig! Dette må jeg bringe videre! Takk for god idé. Hilsen Tove

    SvarSlett