Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 2. desember 2016

Julepyntet trapp....

Tenk, jeg har kjøpt kunstig tre...Hvem ville trodd det?


Nå er julen klar på trappa hos oss og jeg synes nok
julemiljøet, som jeg har prøvd å skape, er finere i
virkeligheten enn på bildet.

Nå gleder jeg meg til å se hvordan det ser ut på kveldstid,
men det må vente noen dager. Jeg drar på jobb i dag og
er ikke hjemme igjen før mandag kveld. Håper jeg da er
fornøyd med miljøet som tar imot meg.

Til da, god helg til dere!





2 kommentarer:

  1. Så fint å få eit så koseleg førstinntrykk.
    Ja, kunstig juletre blir eg aldri fortruleg med, har hatt det i fleire år pga allergi for ekte tre.

    God arbeidsperiode.

    SvarSlett
  2. Godt enn kan overraske enn selv engang iblant.....aldri si aldri, har jeg lært hohohoo - de falske trærne idag har jo blitt så fine !

    Og som du vel så, jeg har får første gang, godt til innkjøpt av falske orkideer !! he he he (hadde aldri trodd det altså)

    SvarSlett