Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 16. desember 2016

Julepynt...

Jeg er så glad i naturlig julepynt. Dere som har fulgt
meg og mitt ved juletider gjennom flere år vet jo det..


Jeg har fylt en firkantet glassvase med kongler, nøtter,
kanelstenger, stjerneanis og tørkede appelsiner. På
toppen har jeg lagt en rød stjerne og et par dekorative
kuler...

Denne enkle saken har jeg stående oppå spisebordet
sammen med vasen med vrihassel, og der synes jeg
den gjør seg godt. Jeg har planer om å henge noen små
røde hjerter på hasselkvisten og så får jeg se om det blir
fint eller "too much".

Helg igjen. God fredag!

1 kommentar:

  1. Fint og enklet.
    Jeg liker en liten dash med rødt til jul, hører liksom til, selv om det der "in" eller "ut" :)

    God helg

    SvarSlett