Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 4. desember 2016

Jul i Tromsø...

Andre søndag i advent er her allerede...


Jeg er i vinterkledde Tromsø og har gått meg en liten tur i byen. Her er faktisk en del utenlandske turister på denne tiden også.

På denne årets mørkeste tid blir det liksom aldri helt lyst her.

I kveld drar jeg videre for overnatting i Bergen. Disse fire arbeidsdagene er blitt helt annerledes enn det jeg trodde da jeg dro hjemmefra på fredag. Med et tastetrykk fra Crew vakten i Stockholm er jeg sent ut på helt andre eventyr enn først planlagt.

Det er en del av jobben å bare bli sent der de ønsker jeg skal være på arbeidsdagene mine, og det er som oftest helt greit.

Fin adventssøndag til deg fra meg.


2 kommentarer:

  1. Flott i morketiden. Og tenk - noen tror det er svarte natta :D Herlige desember. Takk for fine øyeblikksguiding rundt omkring i vår fine verden

    SvarSlett
  2. Eneste som vel er sikkert, du skal jobbe på ett fly! Men, på vei til....må jo være litt spennende og :)

    SvarSlett