Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 13. desember 2016

Hva blei med i kofferten?

Hva blei med meg i kofferten hjem fra London i går?


Først og fremst 12 christmas crackers som opptok halve
plassen i trillekofferten min og som måtte gå i lasterommet
på grunn av dem. De fikk ikke gå som håndbagasje. I alle
fall ikke ut fra London.

To fine rammer fra Zara home. som skal inneholde bilder av
Gullene mine.

No7 dagkrem. 3 for 2 på Boots, ett glass lemon curd og ett
glass sour cherry curd. Cherry curd har jeg ikke smakt før, så
det blir spennende.

Og så disse dekorative godteristavene med peppermyntesmak.
Jeg vet ikke om de har noe navn, men dekorative til jul er de.

Jeg har kjøpt litt til som ikke kan vises her på bloggen siden det
er julegaver. Vinbladet Decanter har jeg også kjøpt til Mannen,
som sikkert er langt over gjennomsnittet interessert i vin. Britiske
blad og magasin er jo så mye rimeligere å kjøpe i London.

Nå gjenstår en formiddag i Ålesund, en flytur til Oslo og så tur/
retur Tromsø før jeg setter nesen hjemover sent i kveld.

Ha det bra så lenge, vi ses!

3 kommentarer:

  1. Den cherry-curden hørtes spennende ut.

    SvarSlett
  2. Synes du gjorde gode innkjøp! Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Åhhhh, elsker å shoppe i London, om så bare på flyplassen !!! hahahahaaa

    Hadden engang en mellomlanding på Gatwick da vi skulle til Roma, kan tro den håndkofferten ble full !! Og da med ganske mange blader, les interiør blader hahahahahhaaaaa får jo 3 blader for prisen av 1 i Norge, og jeg syns den stilen som vises i Country life blant annet, er så fin.

    Nyt alt sammen !!

    SvarSlett