Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 31. desember 2016

Godt nytt år!

Tenk, nå er vi her igjen. Vi forlater et år og starter opp
et helt nytt og ubrukt med brask og bram. Fyrverkeri
og fest.


Feirer vi at dette året endelig er over, eller feirer vi at vi står
ved en ny begynnelse?

Jeg står i alle fall ved en ny begynnelse. Jeg håper på å
starte opp den nye bloggen min og det blir spennende.
Spennende å se om dere fortsatt har lyst å bli med
meg inn i min trivielle hverdag. Det er jo ikke særlig gøy
å blogge helt for seg selv, så jeg håper vi ses.

Det blir en stille og rolig nyttårsfeiring på oss. Vi er så
heldige å at tidenes beste kongelosje til det kommunale
fyrverkeriet og det er et like fascinere skue hvert år.

Godt nytt år

4 kommentarer:

  1. Nyttårsaften er ikke min greie. Ønsker at alle kunne ha organisert kommunal nyttårsfyrverkeri. Vi har dratt på hytta, her er det stille og rolig på vinterhalvåret. Mannen begynte med influensa i går kveld. Skulle ha gjester, men nå vet jeg ikke helt. Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Her ligger vi i influensa, men uansett blir det stille og rolig nyttårsaften som vanlig her i huset, når man har dyr på gården , liker æ ikke nyttårsfeiring med rakketter og smell. Takk for et fint blogg år, vi blogges i 2017 ,
    ha et rikitig godt nyttår -

    :o)

    SvarSlett
  3. Vi feire at vi står en ny begynnelse. Ønsker deg en riktig god nytt år. Og jeg kommer av og
    til i blogg din. Takk for oppføringene.
    Nyttårsklem fra Viola

    SvarSlett
  4. Riktig godt nytt år til deg og dine.
    Jeg syns alltid det er noe spennende med starten på ett helt nytt år :)

    Så du bytter på bloggen din, jeg følger med videre jeg vettu :))

    SvarSlett