Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 17. desember 2016

God lørdagskveld...

Dagene går så fort og i alle fall disse førjulsdagene.
Jeg drar på jobb i morgen og kommer hjem sent onsdag
kveld og da er julen nesten her... Til gjengjeld så har
jeg fått lagt høstferien min til romjulen. Det skal bli fint.
Ferie helt til 3.januar. Det er ikke verst altså.


Jeg er nå nesten helt klar. I går fikk jeg vasket kjøkkenet,
kjøleskapet og vinduene, kjøpt juletre og julestjerner.

Julestjerner må jeg ha hver jul. De er så fine. En hvit og en
rød i hver sin kant av stuen. Ellers så har vi minimalt med
julepynt. Det er først når treet er pyntet og på plass at julen
er her. Det blir den 22. når jeg er hjemme igjen.

I kveld skal vi på konserten It's snowing on my piano

Ha en fin kveld. Vi ses.

2 kommentarer:

  1. Så fint med hvite julestjerner. Det er den jeg også alltid kjøper, min favoritt. I år blir det juletre pakket og klart på lille julaften hos oss. Vi tar det inn på torsdag og så skal alt være klart til klokken 20 på lille julaften for da skal vi sette oss ned å ha jul. Kos deg med juleferien din og god helg.

    SvarSlett
  2. Så flott at du får fri nokre dagar samanhengande i jula.
    Fint med kvit julestjerne.

    SvarSlett