Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 16. november 2016

Viktoria...

Fikk du med deg første episode på NRK1 på søndag?


Det gjorde ikke jeg....

Vi fikk besøk av venner som stakk innom en liten kveldsvisitt.
Det var så hyggelig og det er ikke så ofte at noen bare stikker
innom lenger. Synd egentlig, for det er så utrolig kjekt.
Vi er ikke gode på det vi heller, så kanskje må vi begynne
med oss selv.

I alle fall. Nå har jeg fått sett første episode på NRK nett-TV
og gleder meg allerede til fortsettelsen. Jeg måtte lese litt
om Dronning Viktoria på Wikipedia etterpå. Med litt mer
kunnskap om den flotte og modige unge frøkenen, gleder
jeg meg enda mer...

4 kommentarer:

  1. Eg lika også godt slike serier.
    Gler meg til resten.

    SvarSlett
  2. Jeg fikk sett den, og syntes den var veldig bra. Håper de neste episodene svarer til forventningene. Dette er en dame med ben i nesen! Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Satt klistret !!
    Er jo programforpliktet, da jeg er halvt engelsk vettu ;)
    Kan, merkelig nok, litt av historien, og finner den utrolig interessant !!!

    La oss være ærlige, ingen lager så flotte serier som engelskmenn, men som jeg pleier å si, de har jo ett hav av eiendommer / slott / gods og velge i da...hahhahaha

    Og da fikk vi vite historien at det ble kalt Buckingham (house) Palace, ikke dårlig bare det ...gleder meg itl neste søndag alt.

    Ja, du ikke ofte man for uventet besøk lenger, faktisk år siden sist....idag planlegges alt, og på enn måte kanskje greit? Eller...

    SvarSlett
  4. Kjempefin første episode. Gleder meg til videre fortsettelse i kveld. Kan anbefale deg filmen Young Victoria også, den er fin den også.

    Koselig med besøk da, det er sjeldent her også og hm host host vi er heller ikke flinkere i grunn.

    SvarSlett