Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 24. november 2016

Puuuhh...

Nå er jeg ferdig med årets kurs og det kjennes ikke
mindre enn vidunderlig ut. Det er så godt å gå ut
derfra og vite at det er et helt år til neste gang, men
av erfaring vet jeg at jeg plutselig er der igjen. Et år
går jo så uendelig fort...


Uansett...jeg hadde så godt tid før jeg skulle dra hjem fra
OSL og jeg tok meg en liten tur for å se på den nye Pir C
som nettopp er åpnet. Det så veldig fint og luftig ut der. I
alle fall i dag da det ikke var fylt opp med passasjerer.


Ellers så ser det som det rigges for et stort nytt parfymeri
rett innenfor sikkerhetskontrollen. Sjekk de kule metall-
trærne som er stativ for spotlights.

Jeg tror dette blir veldig bra når det er ferdig. Byggearbeid
og endringer har jo foregått i en evighet nå på OSL.

1 kommentar:

  1. Ja, et år er ingen ting lenger. Dess eldre man blir, jo fortere går det.
    Da er det sikkert veldig trygt å fly med deg.
    Flyplassen blir sannelig stor. Men vi trenger kanskje det selv om politikere maser om færre flyturer. Det blir i alle fall fint. Hilsen Tove

    SvarSlett