Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 5. november 2016

Ny duk...

...eller rettere, duker i flertall...


Duken på bordet er ingen tradisjonell duk. Det er nemlig
kobberfarget skai og den er genial. Jeg syntes den
var så fin at jeg kjøpte like godt en perlemorfarget også
som passer til bordet når klaffen er satt på.

Ingen vasking, ingen stryking, søl tørkes av med klut og
den er tykk, myk og delikat.

Jeg fikk mye ros for duken da vi hadde middagsgjester
og prøvde den ut for første gang.

7 kommentarer:

  1. Jeg er hele tiden på jakt etter duker. Jeg har allerede sjekket og funnet på Stoff&stil. Veldig god ide.

    SvarSlett
  2. Hvor har du kjøpt denne duken?

    SvarSlett
  3. For en lur ide med skai duk! Må den sys i endene skal tro?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har mine avklippet både i endene og sidene. Jeg synes det er finest uten søm, men det er jo en smakssak.

      Slett
  4. Takk for tips.
    Denne type duk høyrest fin ut.

    SvarSlett
  5. Må innom Stoff og Stil, genial !
    takk for bra tips ;)

    SvarSlett