Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 10. november 2016

Ønskeliste...

Nå er det tid for å lage ønskeliste til jul igjen og tenke
igjennom hva vi ønsker og håper skal ligge i sekken...


Har du lyst å strikke en slik sekk finner du den HER... Jeg har ikke strikket den, men derimot har
jeg stjålet bildet...


Jeg samler på Skaugumbestikk og ønsker meg teskjeer,
dessertskjeer og kakegafler...


Jeg ønsker meg øredobber fra Ole Lynggaard...


Jakken Falketind fra Norrøna står på listen. Som dere vet er
jeg ikke så stor og derfor må jeg bruke juniorstørrelse og det er jo
bare fint....


Ja så fint at da kan jeg ønske meg denne sjøgrønne dunjakken
i tillegg. Den er så fin til å ha under skalljakken. Prismessig får
man nesten begge deler for det Falketindjakken koster i voksen
størrelse...

Det må vel være en god deal og argument for å si "ja takk,
begge deler".



Eller kanskje i oransje farge....



Jeg trenger nye tursko på hytta og da er disse fra Viking
sommerlige og fine i fargen. Her hjemme har jeg dem i blå
og jeg er så fornøyd. De har GoreTex membran som er et
must for meg..


Jeg bruker ikke kontanter og derfor har jeg ikke bruk
for lommeboken min lenger. En kjekk kortholder av
noe slag er også på listen... Denne fant jeg HER



Jeg har lyst på en ny hverdagshåndveske. En enkel og lett
til å henge på skulderen. Denne i skinn fra italienske Furla
synes jeg var fin. Jeg kunne også godt tenke meg en i PVC
som jeg antar tåler fuktighet bedre enn skinn..

Dette er hva som står på min ønskeliste så langt.

7 kommentarer:

  1. Hoho, du har det sannelig klart:))..da får du spre bloggadressen rundt til kjente;)
    Fine saker forøvrig!

    SvarSlett
  2. Her var mange gode julegåvetips.
    Du er flink som kjem på ønska dine.
    Eg vrir hjerna for å finne på noko, og
    kjem nok ikkje på det før jula er over...

    SvarSlett
  3. Uff, ja vi har mer enn det vi trenger fra før.

    SvarSlett
  4. Det var mye både lekkert og nyttig på din huskeliste. Gode tips, og takk for det.
    Du som farter rundt i verden, har du lest om fargen Hillary Clinton hadde på seg under sin siste tale? Du kan se mer på min blogg hvis du er interessert. En god helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  5. Deilig å drømme seg litt bort - og når folk sier til meg, aner ikke hva jeg ønsker meg, tenker jeg så kjedelig...har alt?

    Jeg har alltid noe jeg drømmer om !
    Og de øredobbene fra Ole lynggaard, de kunne vært på min liste også :)

    Hos FURLA finner man alltid en veske man liker, og nå har de masse fine små party vesker også, men da tenkte jeg...det trenger jeg ikke lenger, har en og den brukes sjelden.
    Derimot hverdags vesker, det får enn ikke nok av - la oss håpe du finner noe av dette under juletreet i år !!

    god helg

    SvarSlett
  6. Fine ønsker, og både øredobbene og jakkene kunne stått på min liste òg. Ellers ønsker jeg meg egentlig bare julefred - men det er vel utopi, for mange flere enn jeg klarer å forestille meg - dessverre.

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  7. Så mye fint du ønsker deg. Skulle også hatt nytt bestikk.Er Skaugbestikket god og holde is. Jeg må få godt grep rund skaftene da fingrene er så stive og har dårlig kraft i dem på grunn av leddgikt.
    Anna Marie Alta.


    SvarSlett