Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 2. november 2016

Julegenser....

Skal du kjøpe deg en i år?

Jeg kjøpte en beige med reinsdyret Rudolf på for et par
år siden og jeg må innrømme at jeg synes det er litt kult
å buke den ved juletider...

De er så stygge at de blir kule...

Her er noen varianter som du kan se etter i butikkene til
denne julen...












De selges i butikker som Match, Kapahl, Cubus, Gina Tricot
osv.....Prisen ligger på 3-400kr

6 kommentarer:

  1. Takk for tipset!
    Ha-ha, kanskje noe å stille opp i under årets julekakebakehelg!

    SvarSlett
  2. Må tenke på Bridget Jones når jeg ser sånne gensere :-)

    SvarSlett
  3. Hahaha, nei tror ikke det blir noen julegenser på meg i år heller. Søte da, og morsomme hvis man har barn i huset. Hadde kanskje vurdert det om barnebarna hadde vært her.

    Ha en fin førjulstid, den er ikke langt unna nå.

    SvarSlett
  4. Nei jeg har ingen planer, men hvem vet... ;)

    SvarSlett
  5. Ugly Christmas sweater party?
    Morosame genserar!

    SvarSlett
  6. Haha - skikkelig stygg-kule - må nok ha en sånn en ja!!!

    SvarSlett