Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 21. november 2016

Jeg er takknemlig...

...for å ha de fineste kollegane...


...som overøste meg med blomster og fine gaver da
de var til lunch her hos meg i dag..

Jeg hadde laget en buffé på kjøkkenet og på den stod
det pastasalat, grønn salat, kyllingvinger, laks, dahl,
kyllinggryte med mangochutney og aperikoser,
ovnsbakte rotgrønnsaker med pistasjvinagrette, brød,
smør og aioli. Til slutt kaffe og kaker.

Så kjekt å møte mine fine kollegaer i en helt annen setting
enn på jobben i uniform.

5 kommentarer:

  1. Det høres koselig ut og menyen var virkelig fristende:-)

    SvarSlett
  2. Blir så innspirert av deg.:)
    Jeg bare må spørre om oppskrift på pistasjvinagrette med ovnsbakte rotgrønnsaker

    SvarSlett
  3. Enn får jo helt vann i munnen av dette her.....må spise lunsj !

    SvarSlett
  4. Forstår at det er lenge siden jeg har sett på bloggen din, for her var det mye hyggelig.
    Tenker dere hadde en fin stund sammen.
    Og med så god mat! Hilsen Tove

    SvarSlett