Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 20. november 2016

Forberedelser...

Dagen i dag går for det meste til forberedelse av
en lunch jeg har invitert til i morgen...


Jeg har invitert alle kollegaene mine med base i
Stavanger. Noen jobber, noen har ferie og andre har
andre planer. Vi blir 20 og nå er bordene dekket og stuen
ommøblert.

Jeg bruker ofte trollhassel og kongler til bordpynt og
kanskje på tide å finne på noe nytt, men det får bli ved
neste anledning.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig!!!!! :)
    KOs dere masse! Flott tiltak :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig - og lekkert bord - nyt.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig gjort av deg, tenker dine kollegaer gleder seg ;)

    Spent på hva du serverer.....tenker vi får en smugtitt på instagram? Hint, hint.... :)

    SvarSlett
  4. Vel overstått treff. Så flink du er som inviterer.
    Lekkert bord.

    SvarSlett