Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 7. november 2016

En fin mandag..

..som startet med en god yogatime på mitt lokale
yogastudio. Morgenyoga er veldig god start på
dagen for meg i alle fall...


Etter lunch testet Mannen og jeg ut den nye kaffebaren,
UnnDeg, som er åpnet her i nærmiljøet..


Et nytt antrekk til Elen har jeg også kjøpt i dag. Hun blir 3 år i
morgen og skal få dette sammen med noen leker.


Disse fine skoene har jeg også lyst å kjøpe til antrekket,
men det må bli på nettbutikken til Zara i så fall..

5 kommentarer:

  1. Lekkert antrekk til 3-åringen.
    Lukke til med bursdagen.
    Her blir minste barnebarnet 4 år den 11.

    SvarSlett
  2. Så trivelig det hørtes ut :-)

    SvarSlett
  3. Elsker yoga!
    Nydelig antrekk til 3åringen.

    Fåreruller er svanger som vi fyller med litt kjøtt, salt og pepper. Pga salting og tørking så minner det mest om pinnekjøtt på smak ;)

    SvarSlett
  4. Soft morning høres dette ut som, deilig !

    Du burde bli stylist til småbarn - antrekket er jo bare super fint !!! Elsk.

    Nyt uken, litt blogg tørke hos meg, pga ny pc og skjønte jo aldri hvor bildene ble av (etter å ha tømt kamera..hahaha..)

    SvarSlett
  5. Herlig start på dagen a gitt, jeg har så lyst å teste ut Yoga, tror det hadde passet perfekt for en "stressa hjerne" som meg:))

    Nydelig sett du har kjøpt, heldig liten tulle:)

    SvarSlett