Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 13. oktober 2016

Zoodles...

God torsdagskveld til deg.

Har du hørt om zoodles? Det er altså en grønnsaksvariant av spagetti/pasta som kan lages av forskjellige grønnsaker. Det er bare å google i vei, så finner du mye forskjellig.

Jeg elsker grønnsaker og noen ganger lurer jeg på om jeg var vegetarianer i mitt tidligere liv...

Jeg laget en variant av søtpotet og cashewkrem til lunch i dag. Den blir jo relativt kaloririk med smør, ost og chashewnøtter, men det velger jeg å ikke tenke på, for supergodt var det.


Jeg fikk ide og oppskrift HER

Dette havner garantert på lagigjenlisten min.

Hun kan mye annet enn å vise frem sin slanke nybakte mammakropp denne kvinnen her. Jeg har prøvd flere av hennes oppskrifter og stort sett alltid vært fornøyd.

2 kommentarer:

  1. Har sett på oppskriften. Dette høres godt ut! Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Det hørtes veldig godt ut, og det ser godt ut også :)

    God helg!

    SvarSlett