Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 1. oktober 2016

Yoga...

Yoga i truse og skitten jobbegenser. Går fint det...bortsett fra at jeg
utfører stillingene mye bedre enn hun som vises i det store speilet...;o))


Når jeg er ute på jobb i 4 dager kan man ikke pakke alt man ønsker, så da får denne bekledningen duge.. Jeg prioriterte reiseyogamatten min.

Snart er det tid for uniform og en tur til Split. Premien er frokost/lunch med yngstedatteren på hotellet i morgen.

Dere må ha en finfin lørdag. Så ses vi plutselig igjen her på nettet.

3 kommentarer:

  1. Sprek dame :) God tur til Split! Landa der for snart 1 mnd siden og var en uke i vakre Podgora ! Første - men ikke siste Kroatiatur ☼

    SvarSlett
  2. Flink du er !! Bravo - ser veldig proff ut, og hva antrekk gjelder...vel, viktigste er og utføre yogaen, på hotellet ser jo ingen hva du har på deg.....med unntak av..kremt..oss da ...hehehehehehhee

    Herlig sommerblond du har blitt, kler deg :)

    SvarSlett
  3. Yoga krever heldigvis ikke stort, annet enn deg selv og evt en matte😊

    SvarSlett