Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 14. oktober 2016

Forandring...

Typisk meg å bare plutselig finne på å male noen
vegger når jeg har en ledig stund...


Stuen på hytta har gått fra hvit vegg...


til en gråbeige farge og vi er godt fornøyde.


Veggen bak tv'n i loftstuen har fått en veldig fin mørk
blå farge.


Det ene soverommet har gått fra hvit bakvegg...


til samme mørkeblå farge som bak tv'n.

Og dere, nå tror jeg ikke jeg skal male mer på en stund,
men det har jeg sagt før..ha,ha,ha.

God helg i alle fall.


4 kommentarer:

  1. Gøy med litt forandring😊. Skikkelig lekkert👍🏻

    SvarSlett
  2. Veldig vellykkede forandringer.

    Ha en fin helg videre.

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig ulik deg på dette området. Kanskje skyldes dett makelighet? Kanskje skyldes det usikkerhet ifht fargevalg/interiør osv? Uansett, vi er nå i gang med oppussing av et soverom/gjesterom og er i ferd med å måtte gjøre alle disse valgene ifht malingsfarger igjen. Har vært inne på Jotuns "nordic living"s nyanser - som jeg likte. Hm…Ble fint hos deg Ingrid. Skulle ønske jeg var mer handlekraftig på dette området gitt. God helg fortsatt!

    SvarSlett