Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 2. september 2016

God fredag...

Jeg har hatt venninner på enkel frokost i dag...


Så hyggelig å bare møtes sånn en tidlig formiddag. Jeg
serverte eltefrie rundstykker og ellers
det jeg hadde i kjøleskapet...

Beklager at det er litt lite blogging for tiden, men jeg er
litt lei etter alle disse årene hvor jeg har delt deler av mitt
trivielle liv på bloggen. Den er blitt en del av meg og
kanskje er det snart på tide å ta ut separasjon igjen.

Uansett...ønsker dere alle en finfin fredag.


4 kommentarer:

  1. Ikke stopp bloggingen ! Elsker dine små varierte kreative input i hverdagen :) Hege

    SvarSlett
  2. Vær så snill, ikke ta ut separasjon.Hjemmesiden din er det første jeg ser på når jeg er tar morgenkaffen. Men skjønner at du kan bli lei etter så mange år.

    SvarSlett
  3. Lov å bli lei, så kanskje en lite bloggpause er på sin plass.....?
    Kommer til å savne deg da....er ikke mange jeg følger fast lenger, da så mange har sluttet av de jeg fulgte i sin tid.

    Instragram tar jo veldig over der, og finner de samme igjen der da...koselig det.

    Ser jeg også er lenge mellom hvert innlegg, men holder nå på trutt og jevnt, mye pga familien som bor i England.....

    Så utrolig koselig med en lang frokost/brunch med venninner. God søndag !

    SvarSlett
  4. Så lenge du ikke går ut i full skilsmisse og sletter alt er det greit ;) hahahaha...
    jeg har jo også litt bloggtørke for tiden. Jeg har ikke ork og tid til å redigere bilder, det er der det henger på meg nå ... men jeg har en plan om at jeg skal "pusse opp" bloggen fra høsten av , dvs. det er høst nå - men først skal jeg på ferie. Jeg har et tonn av bilder som skal redigeres og plutselig har jeg masse å fortelle og det er fint. Da har jeg pause så lenge jeg må nå og ønsker... og det er det som er så bra med blogging synes jeg :)

    Håper du ikke forsvinner helt fra blogging da :) god høst og vi prekæs jo på Insta :)

    SvarSlett