Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 22. august 2016

Sellerirotsuppe...

Sellerirot er jeg veldig glad i og jeg har laget en suppe
med denne roten som hovedingrediens...


Sellerirotsuppe med laks og kokosmelk..


Jeg fant oppskriften i denne sommerbrosjyren fra Kiwi. Har
du den ikke, så løp til nærmeste butikk og se om de har
flere igjen.

Man trenger nesten ikke kjøpe kokebøker lenger. Det er så
mye fin inspirasjon og oppskrifter i butikkene og på nettet.

Nå er jeg inne i siste ferieuke og høsten har allerede
gitt oss sine første tegn...


3 kommentarer:

  1. Veldig glad i suppe !
    Dog, det minner meg liksom litt om høst mat...
    Men, så kommer vel snart høsten likevel...
    Bare å lage supper igjen da :)

    SvarSlett
  2. Dette ser ut som en deilig middag. De har mye godt i de Kiwi heftene!
    http://dris.nu/

    SvarSlett
  3. Du serverer så mykje spennande mat !

    SvarSlett