Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 17. august 2016

Jeg blir så inspirert...

av Berit Nordstrand..flotte kunnskapsrike damen.


Skulle ønske jeg kunne klare å leve med et kosthold
som DETTE....jeg har ikke behov for noen
veldig slankekur akkurat, men det hele ser så
enkelt og delikat ut... Jeg har lagt siden til på "mine
favoritter" og nå skal jeg titte innom for inspirasjon fra
tid til annen...

Jeg vet at jeg ikke klarer et liv uten sukker, det har jeg
prøvd mange ganger, men jeg
skal prøve en del av matoppskriftene tror jeg.

Det første jeg skal prøve ut er disse Krydrede kikertene

2 kommentarer:

  1. Alt med måte, jeg håper Berit Nordstrand også faktisk skeier ut med sukker av og til, hvis ikke tror jeg dama lyver ;) ...

    jeg elsker kikerter, for eks hummus. ohlala det er godt det :)

    SvarSlett