Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 2. juni 2016

Vakre Bergen...

I kveld er jeg i vakre Bergen som byr på sommer,
sommerturister og en herlig fløyelsmyk temperatur...


Bryggen er bare et vakkert skue..

I går ettermiddag var jeg så heldig å få være i Oslo der
jeg fikk møtt yngstedatteren før hun drar til Sibir. Der
skal hun bo hos en russisk familie i en måned for å lære
seg russisk muntlig og samtidig gå på språkskole.

Sprek ung kvinne må jeg bare si...og utfordringer tas på
strak arm.

2 kommentarer:

  1. Her er vi helt enig; Bergen er en vakker by. Og om du kommer tilbake neste helg vil Bergen syde; da er det Hansadager. Riktig god helg fra Birte

    SvarSlett
  2. Heilt einig, Bergen er ein flott by.
    Så flott og modig datter di er. Det er nok
    beste måten å lære på det ho har valgt.

    God helg

    SvarSlett