Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 29. juni 2016

Puff fra Missoni...

Hjemme trenger jeg en puff til å hvile beina på og
søkte på nettet for å se hva som fantes av denslags..



Da kom jeg over denne her fra Missoni og som var en
variant jeg kunne tenke meg. Jeg liker jo det som er
litt enkelt og stramt i linjene...


Som vanlig tenkte jeg at det der så da enkelt ut, men det
var det ikke. Jo, enkelt, men allikevel ikke så enkelt å få
fine sømmer og rette linjer. Jeg måtte også frem med
gamle matematikkunskaper for å finne omkretsen da jeg
skulle klippe siden. Jeg fant dem ikke, men husket at
pi var en ingrediens. Hva kan ikke hjelpsomme Google stå
til tjeneste med....

Her er i alle fall min variant i brunt, som jeg laget i går kveld
og i ettermiddag. Min ser litt høyere ut på bildet, men det
er den ikke. Den har en diameter på 40 cm og er 30 cm høy
og fylt med skumgummi.



Jeg er heldigvis fornøyd med resultatet, men det er jo ikke
en Missoni da....



7 kommentarer:

  1. Ingenting kan bli kule enn hjemmelaget - ingen som har lik!!
    Og din ble kjempefin, flink du :)

    SvarSlett
  2. Synes din var like fin!!! Du er flink.
    Hvorfor betale flere tusen kr for et merke når du lager like fint selv :) Heldig er du som er så flink til å sy!

    SvarSlett
  3. Kjempefin puff.
    Du får til alt !!

    SvarSlett
  4. Gosj! Du altså. Fikser alt du!! Superfin.
    God hyttehelg.

    SvarSlett
  5. Så fin den ble ;) Du får jo til alt du ;) Har du skumgummibiter inni. Likte den veldig godt ;) God søndagskveld fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg skar ut fra en skumgummimadrass. 3 lag.

      Slett