Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 24. juni 2016

Kul dame...

Denne flotte, spreke og kule damen er et forbilde,
i alle fall for meg.... Jeg kjenner henne ikke, men synes
bildet sier så mye om hvordan alderdommen kan være
om man har mulighet, helse og gode gener og ikke minst,
hvilke valg man gjør for seg selv og sitt liv....


Jeg har fått tillatelse til å publisere bildet altså.

Hun har kjøpt seg Mini kabriolet, er 83 år gammel og
kommer for å hente datteren, som er Facebookvenn av
meg. Hun la bildet ut på siden sin og jeg var solgt!

Jeg vil også kjøre kabriolet med solbriller og kul hatt
om jeg får bli 83.....

GOD HELG!



4 kommentarer:

  1. Ett råd....hadde ikke ventet til jeg var 83 !
    Gjorde det alt da jeg var i 40 årene....og man får mersmak, kan jeg love deg ;))))

    Men, enig - kul dame, og fler burde gjør sånt nå man er eldre, ikke bli satt og leve sånn som alle tror man bør og skal oppføre seg...!
    Det skal ihvertfall ikke jeg ..hihihi

    SvarSlett
  2. Herleg !
    Slik vil eg også vere om eg blir 83 !

    SvarSlett
  3. Vidunderlig ;) Sånn vil jeg også bli............

    SvarSlett
  4. Ja, tenk å få leve slik i den alderen. Vi får prøve å "holde koken", Ingrid ;)

    SvarSlett