Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 20. juni 2016

Klar for frokost...

og en formiddag i Bergen...



I kveld skal jeg hjem etter 4 dager borte på jobb. Det skal bli bra.

I morgen har jeg frisørtime for å få tatt sommerklippen. Da klippes det så mye at det holder i 10 uker til sommeren er over.

Jeg er ikke så fornøyd når håret blir så kort, men jeg har ikke anledning til frisørbesøk på sommeren. Jeg har ikke ferie før uti august, alltid bortreist 4 dager på jobb og fridagene tilbringes på hytta.

For denne sommerplanen betaler jeg med ekstra kort hår et par uker. Hvitt blir det også i solen...

Ha en fin mandag.




3 kommentarer:

  1. Tenkte med engang, sååå hun lys hun har blitt.
    MEN, du kler det ;))

    Lykke til frisør besøket, trøsten er....det vokser alltid ut igjen ;)

    SvarSlett
  2. Du er en vakker, nett og flott dame, og jeg er sikker på at du kler også en litt kortere sveis. Jeg klipper meg selv, bruker barbermaskinen og snauer nesten inn til rota, hadde egentlig trivdes godt uten hår i det hele tatt, tror jeg...

    Ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  3. Har samme frisyre som deg. Klipper hver 7-8 uke for å holde fasongen. I tillegg stikker jeg innom frisøren innimellom for å stusse luggen.
    Ingrid, du bürde hatt en "hyttefrisør" som kunne tatt seg av ferieklippen din. He he…

    SvarSlett