Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 26. juni 2016

God morgen til deg...


Jeg er oppe tidlig på hotellet for å dra på jobb....


I dag skal vi frakte 181 solhungrige trøndere og 4 babyer til Rhodos og like mange tilbake...

Jeg er så glad i SAS sin lyse sommerkjole og dessverre er det siste sommer for denne. I september får vi ny uniform..

Selfier kan jeg spare meg for, men jeg får ikke vist kjolen uten. Må man, så må man..ha,ha.

Ha en fin søndag.


6 kommentarer:

  1. Skulle gjerne sett bilde av deg i den fine uniformen :)
    Ha en fin tur til Rhodos :)

    SvarSlett
  2. Der var du :) Stilig!!! Flott dame du!!

    SvarSlett
  3. SAS -vertinnene er alltid elegante - og serviceinnstilte!

    SvarSlett
  4. ...og FIN på håret er du også ;)))

    Tvi tvi på jobb idag, her i Italia er det varmt nå...puuuh....kom litt brått på meg denne gangen.

    SvarSlett
  5. Stilig dame !
    Takk for svar ang. BlogPress. Dumt å miste masse bilde,
    merkeleg dei ikkje kan ordne det.
    Men eg må nok bruke det i ferien visst eg vil blogge... :(

    SvarSlett