Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 18. mai 2016

Valgets kval...

Vi trenger nytt putetrekk til de hvite hagemøblene
og det blir valgets kval...


Skal jeg velge blå eller rosa...


..eller kanskje en mer moderne i litt sølvskimmer
med beige og lysegrønne bomber...

Eller kanskje noe helt annet...hmmm!

Jeg synes den rosa er veldig søt og sommerlig,
men er den for søt?

Ingen av disse koster en formue, og blir det "too much"
kan de byttes ut, tenker jeg.

10 kommentarer:

  1. Sommerens store slager er jo mint, hadde gått for det om det er mulig. Ellers er jo blått en nydelig kombinasjon med alt det hvite treverket hos dere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mint er fint. De 12 år gamle trekkene som byttes ut var lys mint med hvite bomber. Nå har jeg lyst på noe helt annet...men, hva?

      Slett
  2. Likte godt de rosa..men ellers er jeg veldig glad i blått også..men alle var fine, så du får bare ta et valg :)) Har prøvd å kommentere noen ganger nå, men kommer ikke igjennom...håper det funker nå :))Annebe

    SvarSlett
  3. Jeg ville valgt den rutete (rosa?).

    SvarSlett
  4. Tror jeg ville foretrekke den blå :-)

    SvarSlett
  5. Eg likar blått så det hadde blitt
    mitt valg.
    Håpe det er varmare der sør enn her,
    ulltrøya må vere i nærleiken..

    SvarSlett
  6. Utfra bildene, lyste liksom den rosa mot meg, dog jeg ville sikkert kjøpt blå.

    Hvis rimelig, kanskje kjøp rosa og ett sett med blå ?

    Uansett, fint blir det nok !

    God søndag ;)

    SvarSlett