Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 29. mai 2016

Lekestue...

Elen og jeg, vi har vært på besøk i den koseligste
lekestuen i dag...


...hvor vi blei servert nystekte muffins...


...og hvor Elen blei så fascinert av at lesekroken hadde
prinsessenett....


Denne, som er utstilt på Wiig Gartneri, ser jo veldig enkel
og fin ut og jeg har foreslått for Elen at hun og Signe må
ønske seg en lekestue av foreldrene...ja, ok da...jeg har
sikkert mer lyst på enn barna...ha,ha.





2 kommentarer:

  1. ha ha ha ha, jeg synes det er helt herlig med lekestue. Det var noe jeg alltid ønsket meg som barn også, det eller dukkehus :)

    Ser ut som dere hadde det veldig koselig i den fine lekestua :)

    SvarSlett
  2. Jeg drømte om lekestue da jeg var barn. Mine barn fikk ikke, men kanskje barnebarna?

    SvarSlett