Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 8. mai 2016

Iskrem....

Jeg er langt over gjennomsnittet glad i den herlig
forførende kalde saken, og i alle varianter bortsett
fra sorbet og saftis.

Ekstra god er den når den har stått ute en stund og
blitt deilig fløyelsmyk...


En ny type er testet ut og den får absolutt godkjent, for
plutselig var hele boksen tom...

Når det kommer til iskrem så mangler jeg det genet
som sier stopp. I alle fall når jeg er hjemme alene og det
er blitt kveld....ha,ha....og jeg er sikkert ikke alene om å
ha det sånn.

9 kommentarer:

  1. Der er jeg faktisk ganske stolt av meg selv, har greid å kutte ut iskrem spising, nesten helt, og det i gelato (is) land nr. 1 = Italia.

    Derimot, sjokolade og kaker...mamma mia, det greier jeg nok aldri å slutte med, dessverre...;(

    Nyyyt din iskrem, du er så flink til å spise sunt, så en bitte liten utskeielse må da du ha og ;))))

    God søndag !

    SvarSlett
  2. Der har du meg og...
    Denne varianten er kanskje på kupp på coop denne veka? Skal uansett prøvast.
    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  3. Mmmm; ser supergod ut og bør kanskje prøves? Jeg prøver å begrense meg for liker jeg den sliter jeg med å stoppe.. Akkja. Ønsker deg en fin uke

    SvarSlett
  4. Jeg er absolutt en søtmoms, så hadde jeg hatt en slik i frysa hadde den vært borte på et blunk😊

    SvarSlett
  5. Det er så godt i varmen. Har du prøvd vaniljeis på varme vafler? Mmmm

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jeg helt sikker på er nydelig :)

      Slett
  6. Dette kjenner jeg ingenting til ;) hihihi...
    vi spiste årets første soft ice i går etter å ha gått tur i Bøkeskogen i Larvik. Det var så varmt og deilig ute i går, og den isen var helt ekstremt god!!
    Neste helg skal jeg lage is selv hjemme for jeg har jo ismaskin. jeg elsker is! Virkelig elsker is!!! I alle varianter. Ikke umulig at jeg kommer til å teste ut Leila Lindholms isvariant laget på grønne erter!

    SvarSlett
  7. Iskrem står ikke øverst på lista mi - men skal jeg ha iskrem - er nok lakris-is favoritten!

    SvarSlett
  8. Solbæris er storfavoritten��

    SvarSlett