Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 1. mai 2016

Ipad mini..

Alle som jobber i kabinen i SAS skal få en Ipad
mini som arbeidsverktøy. Jeg har fått min, men
uten noen for for beskyttelse...


Derfor har jeg laget en av restestoff etter alle dukke-
klærne jeg laget i høst.

Denne har fått fleece inni og regnstoff ytterst slik at
den forhåpentligvis skal tåle litt slitasje.
Jeg har også sydd på en navnelapp, men på bildet
har jeg visket bort ansattnummeret mitt. Det kan være
kjekt å ha om jeg skulle glemme iPaden i flyet eller
på hotellet.

Det skal komme deksel fra SAS etterhvert. Det er bare ikke
kommet enda.

Vi har ikke anledning å bruke denne til private formål. Da
må det betales skatt og det vil jeg ikke. Jeg har jo min egen,
men jeg kan jo gjøre mitt beste for å ta vare på den likevel.

Gleder meg til å ta denne i bruk. Jeg tror på at alt skal bli
så mye enklere da, mindre papir og helt fersk info kan
innhentes helt til flydøren lukkes.

Og ikke minst, jeg blir nødt til å lære meg nye ting. Det
er jo positivt.


4 kommentarer:

  1. Så fint med hjemmelaget deksel..vi har to Ipader i forskjellig str..har kjøpte deksel til begge :))Veldig kjekke disse Ipadene..men blogger jeg bruker jeg den store pc`n :)) Fin kommende uke til deg :)) Annebe

    SvarSlett
  2. Så fint deksel du hadde laget, det var lurt :)

    Ha ei fin ny uke og takk for hilsen hos mæ.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Så flott, da. Som du sier blir det sikkert et godt og praktisk arbeidsverktøy! Fint med alt som kan gjøre hverdagen enklere.

    Ha en fin ny uke.

    SvarSlett
  4. Flott med nytt utstyr på jobb - og nye utfordringer - og ny læring.
    Flott deksel også.

    SvarSlett