Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 17. mai 2016

17.mai...

Håper du har hatt en fin feiring av nasjonaldagen...


Vår dag startet med en tur til vakre Lillesand, der det både
var tog, korsang, softis og pølser... (Og noen var på jobb
ser jeg på himmelen)


..der vi møtte på denne søte frøkna utenfor et hus...


Tilbake på hytta blei det kaffe og marsipankake, som
blei pyntet med det som var for hånd....


Festmiddagen vår bestod av laks med mangosalsa etter
oppskrift fra Fru Timian...

En tur i båten hvor jeg filmet litt med iPhonen fra vakre
Brekkesrø og det kan du se ved å
Klikke HER om du vil...


Kvelden avsluttes med fyr i utepeisen og et glass
Aperolspitzer...

Vi har hatt en fin dag, men litt alene. Vil ikke si ensom,
for det kjennes ikke slik, men litt merkelig da det bare
er Mannen og jeg og ikke noen andre vi kjenner på en
dag som denne som bruker å være litt mer sosial.

Og jeg har enda 6 feriedager igjen...lykke!







2 kommentarer:

  1. Syntes dagen deres var helt perfekt jeg :) Nydelig vær, båttur og deilig mat. Du fikk jo med deg stemningen da og det er det som er det viktigste :)
    Nyt feriedagene dine!!! Her sitter jeg på jobb nå og drikker kaffe. Veldig trøtt og sårbeint. Det ble tidlig kveld på oss når vi kom hjem i går, vi var i seng før kl 21.00 og har sovet som en stein til klokken ringte i dag kl 0530!
    Godt det snart er helg igjen!! haha :)
    I kveld kl 19 skal jeg ut og trene med venninnene, akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal orke men jeg vet jo at etter litt middag og litt hvile så går det fint. Det er bare å komme seg ut å gjøre det ... :)

    Ha en finfin dag!!! :)

    SvarSlett
  2. Høres nydelig ut! Noen ganger kan man ikke være alle sammen, sånn er det bare!

    SvarSlett