Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 10. april 2016

Søndag, vår og deilig sol...

Jeg skulle gjerne ha vært på en flott fottur i dag i det 
strålende fine vårværet vi har nå. I steden er dagen tilbragt
i hagen siden formen fortsatt er under pari...


Vi har derimot vært en liten tur på det lokale gartneriet, 
 http://wiig-gartneri.no/hjem Jeg er helt sikker på at du i alle fall har spist 
tomater som er dyrket der, og som du ser, så har de også
et flott anlegg for blomster, krukker, hagemøbler osv.

En liten kafé er det også, hvor man får kjøpt kaffe og vaffler,
om man bare har lyst å sitte ned og nyte våren midt i blomster-
havet.



Vi kjøpte med oss to krydderplanter og to store potter med
fioler... 


Savner du kommentaren din i innleggene mine fra fredag og lørdag,
så er det bare å beklage at jeg kom i skade for å trykke på feil 
knapp slik at de blei slettet, men jeg fikk lest dem først altså.

3 kommentarer:

  1. Elsk, stemorsblomster !
    Kjøpte masse gule til påske (Italia) og de er så fine, tro om de greier seg uten vann mens jeg er i Norge? He he

    SvarSlett
  2. Så deilig med tur på hagesenteret. Jeg elsker å dra på de lokale hagesentrene her hos oss. Vi har en fin plass i Stokke som heter Gjennestad, det er også en gartnerskole, og der er det masse bra :) Liker meg godt der. Men nå, skal jeg faktisk på Rema1000 å kjøpe stemorsblomster og ha på trappa :) Det er endelig vår, deiligste tiden er nå :) virkelig! God uke ønskes!!!

    SvarSlett
  3. Wow - det var gartneriet sitt det tenker jeg!!

    SvarSlett