Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 5. april 2016

Overnattingsgjest...

Vi har hatt Elen på overnatting og da blir det ikke tid
til så mye annet...


Jeg hadde kjøpt perler og hun satte ivrig, og dypt konsentrert,
i gang med å tre dem inn på strikken...


Jeg var veldig overrasket over at dette gikk så enkelt og greit
for henne, siden det krever litt finmotorikk. Hun er tross alt bare 
to år og fem måneder.


Først et armbånd og deretter et halskjede og hun blei så fornøyd.


9 kommentarer:

  1. Så hærlig og ha en slik overnattings gjest :)
    Så flink ho er ,til å være så lita.

    Nydelig lita tulle:)

    Kos dæ masse og ha en fin kveld.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Så morsomt å se forskjell på jenter og gutter på denne alderen.

    No way, du ville fått en gutt på 2,5 år til å gjøre dette...haha.....
    MEN, en liten jente - de kan være så rolige, hvis de liker det de driver med, noe som dette viser !

    Spesielt artig at hun fikk det til, ja jeg syns det var utrolig bra 2,5 år...og dette er litt pirkete ! Moro, moro ! og sååå fine bilder :)

    Hun er sååååå søt !!

    SvarSlett
  3. Skjønner hvem hun har arvet det av! Herlig jente og så gøy med små overnattingsgjester ♥

    SvarSlett
  4. Så koselig! Og så flink hun er! :-)

    SvarSlett
  5. For en elegant liten frøken! Kos dere. Klem

    SvarSlett
  6. Så flink hun er! Beundringsverdig at hun som er så liten kan sitte så konsentrert, mine småtroll gjorde ikke det...
    Ha en flott dag videre.

    SvarSlett
  7. Oj - det må jeg si - så flink.
    Skjønn jente.

    SvarSlett
  8. Flinke jente med god finmotorikk.
    Koseleg å ha overnattingsbesøk.
    Ein må ta vare på slike stunder.

    SvarSlett
  9. Sa kos! Flink hun er! Tror nok hun har anlegg for litt av hvert av handarbeide, ja. Lurer pa hvor det kommer fra...? :-) God helg!

    SvarSlett