Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 1. april 2016

Oh happy, happy, happy day....

Det er fredag, jeg er ferdig på jobb for denne perioden,
jeg er hjemme og jeg skal ha frihelg...


Og appel har sent meg en oppdatering, iOS 9.3.1, og nå fungerer
ipaden igjen. Man er så vant med å være på nytt og kunne
Google det man lurer på og i alle fall blir jeg helt frustrert når ting
ikke fungerer. Man er jo veldig sårbar i denne digitaliserte og auto-
matserie verdenen.

Nå venter jeg bare på en oppdatering fra BlogPress også, slik at den 
appen skal fungere igjen og jeg får tilbake bildene mine på bloggen. 
Bildene fra 9.mars og bakover er borte vekk...

Og du, det er 1.april.... Har du lurt noen eller blitt lurt i dag?

Jeg lurte mine kollegaer i dag, men ikke blitt lurt selv...ikke enda i
alle fall.

Ha en fin fredag!

4 kommentarer:

  1. Det er få ting som skaper så mykje irritasjon som når dippeduttane streikar... ;(
    Håpe BlogPress snart er oppe og går.
    Trur ikkje du at eg snudde meg og kika då mannen min sa der var folk i ei nabohytte..grrr..
    God helg !.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha,..den nysgjerrigheten kjenner jeg igjen.

      Slett
  2. Ikke blitt lurt ennå, og jeg er av den godtroende typen. Ha en super frihelg!

    SvarSlett
  3. Ble ikke lurt, og lurte ingen heller....

    Ifjor sa jeg til mannen det snør ute (i Italia)
    men, tenkte den gikk ikke i år, da det var meldt 22 grader igår...og det var deilig ;))

    SvarSlett