Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 2. april 2016

Lørdag ettermiddag...

Som jeg har sagt tidligere her på bloggen, så elsker
jeg lørdag ettermiddag når jeg har fri, og i dag er intet
unntak...


Jeg er allerede kommet halvveis i den obligatoriske G&T
jeg har hver lørdag ettermiddag og det blir bare med den ene. 
Noen ganger blir jeg fristet til å ta to, men den andre kan aldri
måle seg med den første...

Morten Harket spiller Brother fra CD-spilleren og tapas
står på menyen i kveld.

Revisoren og jeg har har vært på shopping i dag og vi har
hatt det så fint. Det er ikke ofte hun setter sine bein
i en butikk som ikke selger dagligvarer eller ting til barna, 
og jeg føler meg beæret som fikk bli med på den skjeldne
begivenheten. 

En milepel for Studenten også, som nå er ferdig med studiene
sine og starter i full jobb på mandag.

Bedre blir ikke livet enn det er akkurat i dag. Jeg tar godt vare
på dagen i dag, for morgendagen kjenner jeg ikke.

Håper du også har en fin lørdag.

2 kommentarer:

  1. Høres bra ut det der ja :))Mange år siden jeg smakte G&T..men om jeg skulle ha en drink før, kunne valget falle på noe slikt..søtt skvip liker jeg IKKE.. Håper du får en trivelig kveld også :)) Annebe

    SvarSlett
  2. Høres ut som den perfekte dag:)
    G+T er godt, men kommer aldri på å lage det selv:)
    Ser under her problemer med oppdateringen, hadde det samme, men etter 2 slå av/slå på, ordnet det seg.
    Blogpress har jeg lasta ned, men savner Word Live Writer som ikke vil lenger..noe skal det være:))
    Kos deg masse med langhelg!

    SvarSlett