Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 9. april 2016

Ikke så galt....

at det ikke er godt for noe, sies det...


Nå når jeg hjemme fra jobb og det er helg, så har jeg
i alle fall klart å bakte en gulrotkake som vi kan ha til kaffen i
helgen... Jeg vil nesten påstå ar dette er den beste oppskriften
på gulrotkake ever!

Oppskriften finner du under etiketten bakverk fra 24.april 2015.

BlogPress appen virker fremdeles ikke, så jeg får ikke lagt inn
en kobling til oppskriften. Flere av bildene er også fortsatt borte 
vekk.

God lørdag til deg!

..og jeg er på bedringens vei allerede, i alle fall om jeg ikke kjenner
så godt etter.



6 kommentarer:

  1. Fint at du er betre,
    nyt den gode kaka !
    Eg skal leite fram oppskrifa :)
    God helg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Lest oppskrifta, og blei frista.
      Eg kan vel bruke form 24 eller 26 cm ?

      Slett
    2. En oppskrift er 26 cm form, men du kan sikkert også bruke 24. Da blir den jo bare høyere og er den for høy, kan du jo dele den og ha litt krem i midten. En oppskrift gir godt med krem. Håper su blir fornøyd.

      Slett
  2. Takk for tips, den skal bakes.
    Hva er det du har oppå din kake?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sol. Jeg har pyntet med hakkede valnøtter, pecannøtter, tranebær og aprikos.

      Slett
  3. Jeg elsker gulerotkake, spesielt hvis den er skikkelig saftig :))
    Tror jeg må bake en slik til neste helg, lenge siden sist:)

    KOS dere :)

    SvarSlett