Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 20. april 2016

Hjemme igjen...

Det blei rett og slett ingen shopping i København,
bortsett fra litt Champagne og Aperol på Kastrup.

På fine sommerkvelder blir det nok servert både Aperol Spritz
og Champagne i utestuen på hytta.


Vi koste oss med en Aperol Spritz i hotellbaren også før
vi dro ut for å spise middag.

Vi spiste en 5 retters hos Bodil. Et hyggelig sted uten
andre turister enn oss føltes det som og jeg tror jeg var
den eldste gjesten.

3 kommentarer:

  1. Aperol Spritz er blant mannens favoritt apertiff drinker også.

    Uansett shopping eller ei....alltids koselig med mor/datter tid sammen;))

    Nyt dagen - her er det tur til gartneriet som står på agendaen.

    SvarSlett
  2. URTERULLER
    Håper du kan hjelpe meg.
    Fant oppskrift på URTERULLE på bloggen din
    ( fra arkiv bakverk 28 oktober 2011 )
    Jeg skal prøve å bake dem men lurer på en del ting om oppskriften.
    Det står fyll men ikke hvor mye det skal være av hver del?
    Hvilken urter bruker du?
    Skal det brukes tørket urter eller fersk fra plante?
    Skal deigen kjevles ut og fyllet smøres på?
    Steker du dem i store eller små muffinsbrett?
    Hvor mange blir det ca?
    Hilsen fast leser av bloggen din som setter stor pris på dine oppskrifter og bruker dem ofte :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg den gangen brukte ferske, men tørket går fint. Oregano, timian, rosmarin o.l. Lages som kanelsnurrer i vanlige muffinsformer. Lykke til!

      Slett