Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 8. april 2016

God fredag fra sofaen....

Ja, fra sofaen hjemme i stuen....


Jeg er hjemme fra jobb i dag og liker det ikke. Sansynligvis må
jeg bli hjemme i morgen også.

Når det som er oppfor skuldrene ikke spiller på lag, er det umulig
for meg å gå på jobb. Det er bare å innse at jeg har pådratt meg
vond hals, delvis tett nese, tette ører, tungt hode og energien
glimrer med sitt fravær. I trykk på 7-8000 ft blir dette enda verre,
spesielt i ørene, og det fikk jeg merke da jeg var på jobb i går.

Heldigvis er dette bare en liten bagatell og om en dag eller to er
jeg nok oppe igjen, og full av energi.

Ha en fin fredag.

6 kommentarer:

  1. En rigtig god bedring til dig. Om ønsket om en god weekend-
    Charlotte

    SvarSlett
  2. God bedring Fru Tunheim og god helg ;)

    SvarSlett
  3. God betring og ta vare
    på deg sjølv.

    SvarSlett
  4. God bedring til deg. Du får ta det med ro til du er frisk igjen. Anna-Marie fra Alta.

    SvarSlett
  5. God bedring til deg. Du får ta det med ro til du er frisk igjen. Anna-Marie fra Alta.

    SvarSlett
  6. God bedring! Lag deg en god kopp te og kryp under et pledd!

    SvarSlett