Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 28. april 2016

Gensere...

Jeg har i flere år vært på jakt etter helt enkle gensere/
T-skjorter med kort erme, men jeg finner ikke en kort
erme som er lang nok...



Det gjorde jeg i dag, og da kjøpte jeg like godt flere
på en gang.

Det er ikke alltid like kledelig for voksne damer når
ermene er så veldig korte og grevinnehenget får fritt
utløp.

I tillegg har jeg et stygt søkk/arr på venstre overarm
etter at jeg for et år siden måtte fjerne en ondartet
kreftkul i armen.

Ja, det er en bagatell, men jeg foretrekker litt lengde
på de korte ermene, og er det varmt nok, da bruker
jeg også ermeløst altså.

3 kommentarer:


  1. Det var kjempefine gensere. Jeg liker samme armlengde jeg også, den er klassisk og litt sofistikert synes jeg.

    Jeg har en lignende genser som jeg kjøpte i fjor sommer på Zara, den er som en type cardiganlignende bare genser med akkurat den armlengden du liker. Går til akkurat ved albuen. Tenkte den ville være fin også på vinter med for eks hvit skjorte under og lang arm som stakk ut, men har jeg husket å bruke den da tror du? nei ;) hehehe... men genseren skal jeg bruke nå i vår/sommer. Jeg har nemlig ryddet litt :)

    SvarSlett
  2. Fint med litt lengre korte ermer.
    Ha en finfin fredag og helg.

    SvarSlett
  3. Super fine topper, likte veldig godt den med striper, og ensfargede får enn ikke nok av !

    Enig, den lengden er veldig fin, og litt elegant syns jeg.

    Fikk takk i 2 topper her i samme lengden, og de er så fine, når det ikke er super varmt ! For da må jeg ha kortkort ermet !!!! Ellers, er det fare får gule ringer under ermene....hehe....mye vi damer må passe på altså !!

    SvarSlett