Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 7. april 2016

Fly, fly, fly...

Mannen elsker fly i alle varianter, og her er siste tilskudd
i familien...


Han startet med seilfly i 16 årsalderen, jagerflypilot i Forsvaret da han
var 20 og frem til han var 32. Resten av karrieren i luften foregikk
med Fokker Fellowship og Boing 737. Og der møtte han meg....
ha,ha,ha. 

Han blei alvorlig syk da han var 54 og karrieren i luften tok en brå 
slutt....


Jeg liker også fly, og dette nye har fått plass på sjenken i stuen.

Men nå har vi ikke plass til flere altså....

3 kommentarer:

  1. Så koselig å få vite litt mer om mannen din ;)
    Ja, noen liker fly og andre båt....min mann, er trebåt entusiast - har en Seilskøyte i Norge, som aldri brukes lenger, og som du vet en hvasser snekke i Bolsena, som brukes mye.

    Jeg, holder meg til strikking, og lesing.

    Og, ja vi har 2 store båt modeller på Tjøme, samt endel båt bilder på bildene....heller ikke plass til mer båt modeller eller bilder på veggene mer her heller...hahahaaa...

    SvarSlett
  2. Hehe, herlig - er noe med dere "flyfolk" :)
    Min svigerinne har vært flyvertinne i noen år, og hun har en hel haug med fly i et glasskap, ganske kult faktisk :)

    Så synd at mannen din ble syk, håper det går bedre med ham nå da, selv om han ikke kan jobbe i luften :)

    Ha em fin helg :)

    SvarSlett
  3. Heldige dig og ham, at I har hinanden:-)
    Jeg blev så berørt af at læse dit søde indlæg - fældede en tåre. Jeg tror I er et dejligt par.
    Gode ønsker om fremtiden
    Hilsen fra
    Charlotte

    SvarSlett