Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 18. april 2016

Alenetid...

Jeg har vært lenge hjemme fra jobb nå. Faktisk i
10 dager og skal ikke på jobb før på fredag, så
det blir 14 til sammen...


Det er forskjellige årsaker til det. Bl.a. 2 dager med forkjølelse
og 4 dager med telefonvakt uten å bli kalt ut på jobb.

Uansett.... Mannen har vært på hytta og jeg hjemme alene
i flere dager og det er jeg ikke vant til. Det har vært deilig
også, så stille og uforpliktende og jeg trives heldigvis godt
i eget selskap, men ser også frem til Mannen kommer hjem
igjen.

Jeg har to reflekterte og velformulerte blogggedamer jeg har
lyst å introdusere i dag. Kanskje har du besøkt dem tidligere,
for de ligger til høyre her på blogglisten min.

Den ene er Janna med Huset i skogen som alltid
har flotte gjennomtenkte, reflekterte og velskrevne innlegg.

Den andre damen er Birgitte. Hun har bloggen Heder og galle.

Hun skriver ofte veldig morsomme og satiriske innlegg om
seg selv, sin familie og sine opplevelser.

Jeg blir glad hver gang jeg ser at disse to damene har
kommet med nye innlegg. Besøk dem og kanskje du også
finner glede i bli kjent med disse to vidt forskjellige damene,
i alle fall når det kommer til blogginnlegg. Hvor forskjellige
de er i virkeligheten, det vet jo ikke jeg.





2 kommentarer:

  1. Tusen, hjertelig takk skal du ha! Nu ble jeg overrasket - og glad!

    Takk for tipset om bloggen "Heder og galle", stakk innom og der ser det ut til at jeg kan trives! Leste profilen hennes og der var det mye felles interesser å finne, og samme smak i både filmer og litteratur; noe av det samme jeg fattet interesse for da jeg fant deg :-)

    Igjen: Takk for gode ord.
    Klem

    SvarSlett
  2. Før likte jeg ikke alenetid. Da organiserte jeg raskt et sosialt opplegg hvis jeg plutselig fikk en stund for meg selv. Nå trives jeg stadig bedre alene - i mitt eget selskap. Kjenner jeg har behov for alenetid. Men er det sjelden.
    Ha en fortsatt fin friperiode, Ingrid.

    SvarSlett