Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 11. mars 2016

Test

Jeg tester en annen app til å blogge fra. Jeg skjønner 
ikke hvorfor alle bildene er borte vekk, men tror det må ha 
noe med appen BlogPress å gjøre. Det er den jeg bruker
for å lage innlegg med tekst, bilder og koblinger...


Jeg tester bildeopplasting og tekst med appen Blogger, og mimrer
om sommeren i fjor der Elen koser seg i bærbuskene...

Det ser ut til å fungere, men jeg liker ikke så godt å jobbe med
denne appen. Men så man sier, "i nøden spiser fanden fluer" så
det skal vel fungere til BlogPress er oppe og går igjen.

God fredag dere.

4 kommentarer:

  1. Nydelig bilde :)

    Ha ei fin helg.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Haha - nydelig bilde av frøkna i alle fall.
    Ha en finfin helg.

    SvarSlett
  3. Krysser fingeren :-)) søt jente... sommer kommer, våren kommer! Ha riktig god helg.
    Hilsen Viola

    SvarSlett
  4. Jepp, her kommer bildet opp så jeg ser det ihvertfall ! Og nydelig sommerbildet av skjønne Elen ;))

    God helg

    SvarSlett