Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 13. mars 2016

Restegarnsprosjekt....

Jeg besøkte barnebarna i går og da serverte Elen meg
kjøttkaker og gulrøtter fra lekekjøkkenet sitt...
Da tenkte jeg at dette må jeg gjøre noe med!

Jeg fikk nemlig ikke noe som helst på tallerkenen. Hun fortalte 
meg bare at det var kjøttkaker og gulrøtter hun serverte meg.

Hva er da bedre enn å få brukt opp noe av restegarnet mitt og 
hekle litt grønnsaker og frukt. Oppskrift fant jeg på 
garnstudio.com

I dag drar jeg på jobb og blir borte i fire dager og gjett hva som
er med i kofferten? Kan det muligens være garn, vatt, heklenål og
stoppenål mon tro....

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikker på at barnebarnet ditt kommer til å bli så glad. Super ide.

    Vivi

    SvarSlett
  2. Krativt! Lykke til med heklinga, Ingrid. - og jobbinga ;)

    SvarSlett
  3. Heldige Elen som har deg til mormor.

    SvarSlett
  4. For en utrolig kul ide :) gleder meg til å se ferdig resultat! :) Heldige Elen :)

    SvarSlett
  5. Med fare for å gjenta meg selv: Elen er heldig som har en så nevenyttig og kreativ bestemor.

    Ha en fin jobbuke.

    SvarSlett
  6. Aahh så flott - gleder meg til å se de ferdige mat-produktene.
    Ha en finfin mandag.

    SvarSlett
  7. Så fint!
    Holder også på med restegarnprosjekt :-)

    SvarSlett