Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 24. mars 2016

Påsken er her...

...og vi venter gjester som skal tilbringe noen dager
sammen med oss på vårt "pensjonat"...

De ankommer ved lunchtider og jeg har dekket bordet
ferdig. På lunchmenyen i dag står fiskesuppe...

Oppskriften på min suppe finner du her på bloggen 
på innlegget fra 17.februar 2010. 

Beklager at jeg ikke får lagt ut en link, men BlogPress appen 
fungerer fortsatt ikke og det meste av bilder mangler også. 
Jeg aner ikke hvordan jeg kan få fikset det og jeg har sent en 
bugmelding til BlogPress.

6 kommentarer:

  1. Ishj....så dumt når ting ikke fungerer....
    Eller så ser der jo trivelig ut, med "gjestebud" og gode greier!
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin påske!

    Inger G.

    SvarSlett
  2. God påske til deg og dine :)
    Koselig med besøk!
    klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. God påske og lekkert påskepyntet bord!

    SvarSlett
  4. Kos deg med dine gjester, som kommer til så koselig dekket påskebord !

    GOD PÅSKE !

    Her nytes fine dager, med mye liv og røre, godt når de kommer og godt når de drar ;))
    He he he

    SvarSlett
  5. Så herlig - alltid kos med gjester.

    SvarSlett
  6. Nydelige bord du har dekket. Ønsker deg en god påske

    SvarSlett