Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 5. mars 2016

Nytt bilde...

Vi trenger et nytt bilde til hytta og jeg er blitt
inspirert av de flotte bildene hos Lene Interiør


Her fra butikken i Stavanger der du kan se de flotte bildene
på veggen...

Hos allposters.no
har jeg funnet en mengde plakater som jeg kan
tenke meg å ramme inn for å ha på veggen.

Her er 5 av de 19 jeg har plukket ut til å velge mellom...
















Det er jammen ikke enkelt å velge nå vi bare skal ha
ett, men det skal være svart/hvitt og helst ha litt av
nåtidens preg....

5 kommentarer:

  1. Det var veldig fine trykk, og jeg skjønner at det er vansekelig å bare skal presse seg ned til en ...
    Jeg synes New England/Hamptons stilen er veldig fin og skulle gjerne hatt den i leiligheten vår også (jeg prøver litt...) og slike beachy bilder synes jeg gir ro og en god stemning.

    ps. de putene på det øverste bildet fra utstillingslokalet, Hamptons, de var utrolig fine. Slike ønsker jeg meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Putene kan sikkert kjøpes på nettbutikken til Lene interiør...

      Slett
  2. Skal du ha ramme på bildene dine? Du tar jo så mange fine bilder selv fra Jæren eller fra hytteområdet. Jeg har tatt bilder og forstørret dem hos Japanfoto. Det kostet under 50 kr. Kjøpte også rammer der, men det blir finere hos en rammemaker. Min hyttenabo fikk bilder av me god rammet dem inn, ble veldig fine om jeg må si det selv. Farger eller sort/hvitt kan du jo også velge.

    SvarSlett
  3. Syntes alle er flotte :) Om jeg må velge et så velger jeg det med sandalene/slippersene, nydelig :)

    Ha en fin ny uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Til hytta tenkte jeg med engang, sjø, båt, typiske sørlands motiver, og tenker da, et av de tre første bildene.

    Men, sier også som Bente, du har sikkert ett flott bildet du selv har tatt, gjør det om til sort/hvitt, og forstørr !!

    Jeg har gjort det her i Italia, 3 motiver fra nærliggende byer, og de ble så fine !!
    Fått masse ros for det, og alle blir overrasket når jeg sier bildene har jeg tatt selv.

    Spent på hva du velger ;) Til da, nyt en ny fresh uke

    SvarSlett