Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 15. mars 2016

Kaffe...

Jeg er i Tromsø og skal være her i to netter...
I formiddag har mine kollegaer og jeg hatt en fin stund
sammen på Kaffebønna der de serverer fabelaktig god 
kaffe. 

Det er det som er fint med jobben min....fritiden
der man er en sjel og en skjorte...gå på kafé, slappe av
på hotellet, trene, gå turer osv... ja om man har tid da, altså.

Realiteten er at ofte er det ikke mer enn 12-14 timer 
mellom arbeidsøktene og da rekker man bare å sove
egentlig. Inni de timene skal man fraktes til og fra 
hotellet også og man skal være på flyplassen ca
en time før avgang.

Ha en flott tirsdag. Håper våren er hos deg.

6 kommentarer:

  1. Jeg er enig med deg. Det gjelder å nyte de stundene en har. Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse. Våren er kommet til Vestlandet og jeg nyter det. Småsko og blomster på trappen. En optimistisk tid. Ønsker deg en fin-fin uke. Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Der kjente jeg meg igjen, både i omgivelsene og beskrivelsene dine.

    Joda, våren er på vei, mange plussgrader i dag; sånn rundt 8-9, og det drypper liflig fra takene her på tunet hos oss. Herlig! Men muligens det blir en noe kortvarig glede; det er meldt snøbyger mot helgen. Men pytt, vi vet hvor vi bor og tar det som det kommer.

    Ha fine netter i Tromsø.

    SvarSlett
  3. Så ut som god kaffe det der ja :)) Så du skulle lage "lekemat"til Elen...så koselig :))Kos deg med jobb og fritidssysler :)) Annebe

    SvarSlett
  4. Ja fint at du kan få tid til å nyte litt innimellom. Det blir jo lange dager, eller kanskje mer riktig å si, økter? Sikkert ikke verst på den lyse tiden, men i vintermørket med mye dårlig vær etc ikke fullt så trivelig. Ha det fint i Tromsø, det er jo en fin by. Håper du får tid til å kikke litt rundt og kanskje gå en fin tur også :)

    SvarSlett
  5. Ja - det gjelder å nyte innimellom.

    SvarSlett
  6. Viktig med gode avbrekk i jobben sin, og denne ser perfekt ut :))

    SvarSlett