Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. mars 2016

Frustrerende....

Jeg får ikke logget inn på bloggen min på iPad eller noe annet som har med min Googlekonto å gjøre...


Jeg aner fortsatt ikke hva som er galt, men inntil jeg får ordnet opp, blir det kanskje dårlig med innlegg fra meg.

Jeg får ikke åpnet koblinger til å logge meg inn andre nettsteder heller. Tar imot tips om løsninger med takk.

Blogging fra iPhone virker, og en så lenge får jeg logget inn fra den. 

 

4 kommentarer:

  1. Aner ikke hva som har skjedd da jeg ikke bruker iPad selv, men kan du ha sperret google for deg selv på et eller annet vis?

    SvarSlett
    Svar
    1. Aner ikke. Får ta iPaden med til en doktor når jeg kommer hjem fra jobb til helgen. Jeg får ikke åpnet noen linker, ei heller bloggene i blogglisten i listen til høyre her...grrrrr!!!

      Slett
  2. Æsj så kjedelig - jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

    SvarSlett
  3. Åhhh...sånt er så frustrerende- håper det ordner seg fort og greit for deg !

    Ha det så fint

    Klem Monica

    SvarSlett