Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 23. mars 2016

Enkel middag...

...og ikke minst mager. Det er jo perfekt i disse
påsketider da det har lett for å bli litt mye fet mat og
god drikke.....og ikke for å glemme SUKKER!

Her har Mannen stekt ytrefilet av svin med litt baconbiter
over, grovmost sellerirot og gulrot og mosarella og tomat
med vårløk, olivenolje og god balsamico.

Og hva gjorde jeg mens middagen blei forberedt... jo, ehh.. 
jeg studerte solen fra skyfri blå påskehimmel.

Nå er det bare å vente på påskegjestene som ankommer
"pensjonatet" vårt i morgen...

Ha en strålende fin kveld. Jeg gleder meg til å få svaret på
NRKs påskekrim.

3 kommentarer:

  1. Takk for middagstips - ser skikkelig godt ut.

    SvarSlett
  2. Påskeeggene du har heklet var veldig fine kan jeg få spørre hvor du fant oppskriften?
    Middagen så veldig god ut takk for tips.
    Ønsker deg en fin påske:)

    SvarSlett
  3. Hei Sol. Jeg lagde dem for tre-fire år siden og husker ikke oppskriften. Du kan helt sikkert Google for å finne noe lignende. God påske!

    SvarSlett